Överkalix och klassdag

 
 
 
Varit upp till Överkalix med Wilma för 2 pass på banan, riktigt kul!! Haft årsmöte med klubben, med tårtkalas och prisutdelning. Städat ur skåpen och gått min sista skoldag av grundskolan. Sen hade vi klassdag i går, vi cyklade till Sussie, där fick vi träffa världens finaste Uno samtidigt som vi hade jätte trevligt. Det är först nu jag fattar hur mycket jag kommer sakna alla, jag har gått i en sån himla fin klass dom här tre åren, jag har haft världens bästa lärare och haft otroligt kul. Ikväll ska jag med Ida och Wilma och se balen, sen imorgon är det skolavslutning. Sommarlov NÄSTA!
 
Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack för 3 fina år! Ska bli så spännande att följa dig framöver och kanske ses vi redan om några veckor.

2013-06-19 @ 22:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0