YOLOSWAGDAG

 
 
Onsdagen slutade som en riktig YOLOSWAG dag haha, en av dom roligaste dagarna hittills under sommarlovet, helt klart. Dagen började med en löptur som jag genomförde på egen hand, i skogen. Sen racade jag bokstavligen hem med cykeln, packade upp äckliga myr kläder och packade ner lite annat. Sedan gick jag och Ida mot stan där vi mötte upp Wilma, vi käkade en super god sallad på myggan. Sen drog jag och Ida och spelade tennis, för att sedan dra till gymmet för att bli lite starkare. Som avslutning drog vi och badade i Kalix älv. Det var sååå fint väder också vilket var trevligt. Igår var det klubbträning, idag har Ida varit här, vi har grillat korv, haft fruktstund, badat bastu och badat i havet 2 gånger!! Hade förresten mer än gärna spelat PSG i helgen, förra årets PSG var så bäst. Kan ej fatta att det är ett år sen. På måndag börjar elitlägret, det blir GRYMT! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0